Nowenna - dzień 7 - O łaskę powrotu do zdrowia

Modlitwa na każdy dzień nowenny

Boże, który obdarzyłeś świętego Jana biskupa pasterską gorliwością o zbawienie ludzi opuszczonych, spraw, abyśmy naśladując jego wierność w spełnianiu codziennych obowiązków, wytrwale dążyli do świętości i owocnie służyli Twojemu Kościołowi. Przez naszego Pana, Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg przez wszystkie wieki wieków. Amen.

Święty Jana Neumannie, mój orędowniku u Boga, z pokorą uznaję moje fizyczne ograniczenia i słabości. Ty jesteś orędownikiem chorych na nowotwory, więc Tobie powierzam siebie i innych ludzi dotkniętych tą ciężką chorobą. Czuję się bezsilny, słaby i całkowicie zależny od Boga. Dlatego proszę Cię o pomoc i wstawiennictwo, abym umiał dobrze przeżyć czas cierpienia i choroby.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu

Panie, który uzdrawiasz skruszonych w sercu, zmiłuj się nad nami.
Panie, który uzdrawiasz wszystkie niemoce nasze, zmiłuj się nad nami.
Panie, który uzdrowiłeś sługę setnika z Kafarnaum, zmiłuj się nad nami.
Panie, który niewidomym wzrok przywracałeś, zmiłuj się nad nami.
Panie, który głuchym słuch przywracałeś, zmiłuj się nad nami.
Panie, który niemym otwierałeś usta, zmiłuj się nad nami.
Panie, który pokrzepiasz wszystkich pracujących, obciążonych i źle się mających, zmiłuj się nad nami.
Panie, który wdowie wskrzesiłeś jedynego syna, zmiłuj się nad nami.
Panie, który w Swej niepojętej dobroci pragniesz wszystkich zbawić, zmiłuj się nad nami.
Panie, Boże, wspomożycielu i obrońco nasz, zmiłuj się nad nami.
Od bezużytecznych skarg, zachowaj nas,
Od wspomnień budzących niepokój, zachowaj nas.
Od lęków zwątpienia, zachowaj nas.
Od nagłej i niespodziewanej śmierci, zachowaj nas.
Od śmierci bez przyjęcia w pełnej świadomości świętych sakramentów, zachowaj nas.
Przez nadzieję naszego zmartwychwstania, przemień nas.

Módlmy się:
Udziel, Panie, Swojemu ludowi obfitości Swego błogosławieństwa; daj mu zdrowie duszy i ciała; obdarz pełnią braterskiej miłości i spraw, aby zawsze był Tobie oddany. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Maryjo uzdrowienie chorych - módl się za nami.

Siódmy dzień nowenny

O łaskę powrotu do zdrowia
Święty Janie Neumannie, wiesz, że pragnę powrócić do zdrowia, wiesz, jak trudnym doświadczeniem jest niemoc i choroba. Pragnę odzyskać zdrowie, ale pragnę także zgadzać się z wolą Bożą. Wspieraj mnie, proszę, swoją modlitwą.
Święty Janie Neumannie - módl się za nami.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu

Modlitwa na zakończenie nowenny

Boże, który jesteś Stwórcą człowieka oraz Panem życia i śmierci, bądź uwielbiony! Jeśli jest Twoją wolą, Panie, abym wyzdrowiał, to uwolnij mnie od tej choroby. Niech Duch Święty, którego otrzymałem w Sakramencie Chrztu i Bierzmowania, pomoże mi przyjąć Twoją świętą wolę. Niech On mnie prowadzi; niech mnie obdarzy męstwem, abym potrafił przyjąć i dźwigać Twój krzyż.

Uwielbiam Cię, Panie, za wszystkie łaski, którymi mnie obdarzyłeś i ciągle obdarzasz. Chcę wykonać do końca zadanie, jakie mi zleciłeś. Przez zasługi Twojego Syna, który cierpiał na krzyżu, proszę Cię: obdarz mnie zdrowiem ciała i duszy. Amen.

za: Nowenna do św. Jana Neumanna, redemptorysty, orędownika chorych na nowotwory, Szczecinek 2019.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz