Modlitwa do św. Jana Neumanna, patrona osób cierpiących na choroby nowotworowe

Święty Janie Neumannie, twe gorące pragnienie doprowadzenia wszystkich do Chrystusa skłoniło cię do opuszczenia swego domu i ojczystego kraju; naucz mnie godnie żyć w duchu chrztu świętego, który czyni mnie dzieckiem Ojca Niebieskiego i bratem (siostrą) Jezusa Chrystusa.

Uproś mi łaskę oddania się na twój wzór w służbie potrzebującym, słabym, cierpiącym i opuszczonym. Pomóż mi chodzić wytrwale trudnymi i niekiedy bolesnymi drogami życia, czerpiąc siłę z Ciała i Krwi naszego Odkupiciela, pod czujną ochroną Najświętszej Maryi Panny.

Wstaw się za mną u Jezusa w sprawie, którą ci szczególnie polecam …

Niech prowadzi nas światło żywej wiary, byśmy zawsze byli gotowi na spotkanie z naszym Ojcem w niebie. Amen.

13 komentarzy:

  1. Św.Janie Neumann proszę o łaskę uzdrowienia dla chorej bratowej Lidki na raka i proszę o łaskę w mojej sprawie która jest trudna i nie do rozwiązania proszę o modlitwę by Bóg zesłał na nas łaskę a ludzie co te problemy nam zrobili to niech Pan Bóg ich o sądzi za to zło Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  2. św.Janie Neumanie, proszę o uzdrowienie z białaczki szpikowej 19 letniego Filipa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty Jsnie proszę o uzdrowienie mojej siostry Joanny z raka piersi

    OdpowiedzUsuń
  4. Święty Janie Neumann proszę Cię o cud uzdrowienia .z choroby nowotworowej małej Zojki u której nastąpił nawrót choroby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swiety Janie Neummann prosze o uzdrowienie z choroby nowotworowej dla
    Malgosi I brata Jacka

    OdpowiedzUsuń
  6. Św Janie Neumanie błagam o cud uzdrowienia z raka kości mojego brata Zenona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święty Janie Neumann pokornie proszę o cud uzdrowienia mojego męża Ryszarda i mnie z chorób nowotworowych

    OdpowiedzUsuń
  8. Święty Janie Neumann pokornie proszę o cud uzdrowienia z nowotwora mózgu mojego syna Karola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Św.Janie Nojmanie proszę o uzdrowienie mamy Marii Pałki z Puław z choroby takowej i dobre wyniki

    OdpowiedzUsuń
  10. Święty Janie Neumanie proszę o szczęśliwy przebieg operacji nowotworu piersi u mojej żony Aliny która właśnie się odbywa i bezbolesne iowocne dalsze leczenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Janie Neumanie proszę o uzdrowienie koleżanki Joanny z raka piersi

    OdpowiedzUsuń
  12. Święty Janie Neumanie pokornie proszę o cud uzdrowienia mojego męża Bogusława z raka nerki i przerzutów

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Janie Neumanie proszę o cud uzdrowienia mojego męża Bogusława z raka i przerzutów

    OdpowiedzUsuń